loading...

شرکت نصب دوربین مدار بسته

دزدگیر اماکن یکی از ابزار اصلی برای حفظ امنیت مکان های تجاری، مسکونی و ... است.انواع دزدگیر اماکن شامل دزدگیر سخنگو، آژیری، بی سیم و ... می باشند.

دوربین نصب خدمات
شرکت خدمات نصب دوربین مدار بسته در تهران
021-44297834

انواع دزدگیر اماکن ؛ مزایا،برند ها و قیمت

تاج بازدید : 74 سه شنبه 03 اسفند 1400 : 21:57 نظرات (0)

دزدگیر اماکن یکی از ابزار ضروری برای سازمان ها، شرکت ها و ... محسوب می شود و نقش بسزایی در کاهش سرقت دارد.

دزدگیر اماکن بر اساس ویژگی ها، برند سازنده و درجه ی کیفیت به دو دسته تقسیم می شود که عبارتند از: دزدگیر خانگی و دزدگیر تجاری.

دزدگیر اماکن در برندهای مختلف چینی، آمریکایی، ایرانی و ... به بازار عرضه می شوند.

انواع دزدگیر اماکن


دزدگیر از جمله ابزارهایی است که در ساختمان های مسکونی، تجاری و... از سرقت و انواع جرائم تا حد زیادی جلوگیری می کند.

امروزه دزدگیر تبدیل به یکی از وسایل ضروری برای هر مکانی شده است. انواع دزدگیر براساس ویژگی های ساختاری عبارتند از:

·        دزدگیر اماکن آژیری: اولین نوع دزدگیرها از نوع آژیری هستند که سنسور آن ها نسبت به هرگونه حرکت فعال می شود. قیمت آن ها بسیار ارزان است. یکی از معایب آن عدم امکان کنترل از راه دور می باشد.

·        دزدگیر سخنگو: عملکرد این نوع از دزدگیرها به این صورت است که شماره هایی را در سیستم آن وارد می کنند به محض خطر با آن شماره ها تماس حاصل می کنند. امکان ضبط پیام صوتی وجود دارد در صورت قطع خط تلفن غیر قابل استفاده می شود.

·        دزدگیر سیم کارتی: در صورتی که منزل، مغازه و... دسترسی به تلفن خط ثابت نداشته باشند می توان از این نوع دزدگیر استفاده کرد و دارای امنیت بالایی است.

·        دزدگیر بی سیم: برای نصب دزدگیر به کابل کشی نیاز است که موجب عدم زیبایی در ساختمان ها می شود و همچنین امکان مخفی کردن آن نیز کاهش پیدا می کند از این رو دزدگیرهای بی سیم به روی کار آمدند.

مزایا و امکانات دزدگیر


·با نصب دزدگیر اماکن تحت پوشش و تخفیف بیمه قرار می گیرید زیرا یکی از بندهای بیمه ی حوادث این است که ملک مجهز به سیستم دزدگیر یا سایر دستگاه های هشدار دهنده باشد.

·با نصب دزدگیر یا یک سیستم هشدار دهنده ی هوشمند در صورت بروز دود بلافاصله آژیر آن روشن می شود و آتش نشانی به محل اعزام می شود این عمل سبب می شود آتش سوزی وسعت نگیرد.

·امکان سرقت کاهش پیدا می کند زیرا اکثر سارقان ترجیح می دهند به اماکنی نفوذ کنند که مجهز به دستگاه های هشدار دهنده نباشند از این رو اماکن مجهز به سیستم هشدار دهنده به نسبت اماکن فاقد دزدگیر با میزان کمتری مورد حمله ی سارقان قرار می گیرند.

برترین برندهای دزدگیر کدامند


اکثر افراد ترجیح می دهند از دزدگیری استفاده کننده که دارای کیفیت مناسب و عمر طولانی باشد به همین علت به سراغ برندهایی می روند که نام آشنا هستند و قبلا امتحان خود را به خوبی پس داده اند

برخی از برندهای خوب دزدگیر اماکن عبارتند از:

· دزدگیر کلاسیک: این شرکت جدیدترین دستگاه خود را روانه ی بازار کرده است از بارزترین ویژگی های دزدگیر کلاسیک این است که دارای امکانات زیادی است و نصب آن نیز بسیار آسان است.

·دزدگیر فایروال: جدیدترین نوع دزدگیر فایروال F10 می باشد. برخی از ویژگی های این دزدگیر عبارتند از: اعلام حریق و سرقت، ریموت دار، ثبت وقایع در حافظه سیستم، امکان استراق سمع

·دزدگیر gmk : یکی دیگر از برندهای موفق داخل کشور است که دارای نمایندگی های بیشماری است

·دزدگیر انیک: برخی از ویژگی های دزدگیرهای این شرکت عبارتند از: برنامه ریزی و کنترل دستگاه به وسیله ی سیستم های مختلف، قابلیت برقراری تماس با سیم کارت و تلفن ثابت و...

مطالب مرتبط

بهترین برند ها و مدل های دزد گیر اماکن

قیمت انواع دزدگیر


برای خرید دزدگیر مناسب برای منزل و اماکن تجاری نیاز به اطلاعاتی دارید تا نسبت به آن اقدام به خرید دزدگیر متناسب با نیازهای خود کنید. قبل از خرید یک دزدگیر با یک قیمت مناسب می توانید با تیم پشتیبانی وب سایت ما مشورت کنید همکاران ما شما را در این امر به خوبی راهنمایی می کنند همین طور می توانید از همین وب سایت اقدام به خرید دزدگیر کنید.

دزدگیر غرب تهران ،انواع دزدگیر، انواع دزدگیر اماکن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 160
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 257
  • بازدید ماه : 914
  • بازدید سال : 7,968
  • بازدید کلی : 97,456